Thursday, February 16, 2012

Tunas Sains No.135 Kini Di Pasaran!

Tunas Sains No.135

Watak Utama
Pokok Upas


Watak Utama
Bermain Bola Sepak dengan Syaitan Hitam


Cintai Alam Sekitar
Perkelahan


Tahukah Anda?
Bolehkah Badan Manusia Tahan Terhadap Suhu Tinggi?


Sains Harian
Menjadi Seorang Budak yang Sihat

I'm Good In Science


Ciptaan Agung
Asal-usul Species


No.1 Rekod Dunia
Jadilah Haiwan Kesayangan Saya


Makmal Tunas Sains
Telur yang Terapung


* Untuk maklumat lanjut,sila layari E-book di laman web: http://www.leebook.com.my/chinese/e-book/tunassains/Default.html


* Untuk melanggan ,sila hubungi talian 03-62526434 atau langgani online melalui Leebook Online Bookstore .


* Anda juga boleh dapatkan Tunas Sains di gerai buku, kedai buku dan cawangan MyNews.com yang berdekatan.


* Harga senaskah: RM 3.50(Semenanjung) ,RM 4.00(Sabah,Sarawak)

2 comments:

  1. Saya merupakan salah seorang guru di sekolah yang melanggan majalah TUNAS SAINS keluaran pihak tuan, saya juga membelinya untuk bacaan tambahan anak saya. Namun, saya terkejut apabila menyedari wujudnya watak SYAITAN HITAM yang berperwatakan sejenis makhluk yang baik dan menjadi rakan kepada watak kanak-kanak yang lain. Secara tidak langsung, ianya amat bercanggah dengan kebenaran kerana semua pihak harus sensitif dan menyedari bahawa makhluk SYAITAN merupakan musuh utama seseorang manusia. Apatah lagi kepada kanak-kanak beragama Islam yang sentiasa diterapkan bahawa SYAITAN itu merupakan musuh utama. Pelbagai jenis makhluk lain yang lebih sesuai menggantikan watak itu. Seharusnya pihak penerbit perlu lebih peka perihal sebegini kerana majoriti pembaca majalah ini merupakan kanak-kanak yang ingin dibentuk sahsiah mereka. Mohon pihak pengeluar dan penerbit majalah ini segera membetulkannya serta memohon maaf di atas ketelanjuran ini atau kami akan boikot majalah ini!

    ReplyDelete
  2. Terima kasih cikgu atas info ini, sekarang ini saya sebenarnya saya sedang googling untuk mencarai info untuk membuat tempahan setahun, tapi tidak disangka kandungannya seperti ini. So, saya tak jadi nak order

    ReplyDelete